ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦIЯ
15.10.2020 | 10:27

Андрій Табалов: Більше користі економіці міста, області та країни я принесу саме в якості бізнесмена

Андрій Табалов: Більше користі економіці міста, області та країни я принесу саме в якості бізнесмена

Він переконаний, що патріотизм – це не тільки ходити у вишиванці та виконувати гімн, це ще й працювати над створенням нових робочих місць на підприємствах, поповнювати бюджети всіх рівнів, чесно сплачувати податки. Для нього патріотизм – це ще й дев'ять тисяч осіб колективу, понад 200 мільйонів гривень щорічних податків, виробничі потужності в семи областях України, експорт у 30 країн світу та на три континенти. 

Він вважає, що виконав свою місію як секретар та депутат міської ради Кропивницького, щоденно старанно працюючи задля розбудови рідного міста. Відтепер працюватиме в економіці. 

Чим керується та які плани будує – в інтерв’ю з очільником депутатського корпусу чинної каденції Андрієм Табаловим.

– Так, іду з політики, буду відбудовувати економіку, створювати робочі місця, шукати нові підходи до розвитку промисловості, – наголосив мій візаві.
– Андрію Олександровичу, коли кілька місяців тому з’явилися перші рейтинги щодо місцевих виборів, – вам прогнозували непогані шанси у боротьбі за крісло міського голови. Чому вирішили відмовитися від перегонів?
–  Якими багатообіцяючими не були б рейтинги, вони  не відображають мій внутрішній стан і настрій. За чотири роки перебування на посаді секретаря міської ради Кропивницького я зрозумів, що по суті своїй не є чиновником: тут багато бюрократії, тут усе робиться дуже довго. А я до цього не звик. Відчуваю, що на даний момент буду значно ефективнішим у якості підприємця. Можливо, з часом, коли пригальмується моя енергія, мені захочеться відійти від бізнесу і я знову розгляну варіант повернення «в крісло». До слова, позиція секретаря міської ради – це було не те, про що я мріяв. Я ж балотувався на посаду міського голови, мав певні цілі, плани щодо того, як змінювати життя в місті. Проте я добросовісно відпрацював каденцію в якості секретаря. Вважаю, що разом із чинним головою і депутатським корпусом ми добре впоралися з усіма викликами та завданнями, що стояли перед нами. Нам є чим пишатися у тому плані, як змінилося життя містян. Тож, сьогодні не говорю, що не повернуся ніколи, але в контексті сьогодення відчуваю, що більше користі економіці міста, області, країни я принесу саме в якості бізнесмена.
– Реальні плани на майбутнє вже можете озвучити чи будете тримати інтригу?
– Є група компаній «Формула смаку», де я є співвласником і був одним із керівників, тому, зрозуміло, що повернуся туди на роботу. Останні декілька років перед політичною діяльністю та держслужбою в якості секретаря міської ради Кропивницького я працював куратором молочного та сільськогосподарського напрямків. З тих пір бізнес розширився, він став більшим, економіка – складнішою. Серед викликів сьогодення – засилля імпорту в країні, скажімо з Білорусі багато його надходить. Усі виклики треба швидко й ефективно долати. Задля нарощування об’ємів виробництва, задля закріплення власних позицій, у тім числі і як країни-експортера. Гадаю, мені це вдасться. Очевидно, стане в пригоді моя нова якість і напрацьований досвід у спілкуванні з людьми. Будучи відомою людиною не лише в обласному центрі, а й за його межами: був народним депутатом, спікером на багатьох бізнесових конференціях (це нікуди не поділося, лише підсилилося і все це стане неабияким плюсом для команди, що й нині керується доволі професійними людьми) я зумію додати трішки лідерських якостей, впізнаваності, піару. На ринку продуктових товарів широкого вжитку має бути яскравий бренд, що потребує повсякчасної розкрутки. Уже давно немає тієї ситуації, що була за Радянського Союзу, коли споживлося все, виставлене не полицях у магазинах. Нині нас мотивує дуже серйозна конкуренція: і внутрішня, і зарубіжна – це компанії з дуже потужними інвестиціями, з величезними рекламними бюджетами, тому конче потрібне яскраве лідерство і креативний неординарний піар. Відчуваю, що мені це посильно й це я додам у роботу наших компаній.
– Інтенсивне чи екстенсивне ведення бізнесу сьогодні на часі? Чи заглиблення в технологічні процеси?
– У той час, коли багато де закривають товарно-молочні ферми, вирізають  худобу, ми нарощували і нарощуватимемо поголів’я задля потужної якісної сировинної бази. Ще один важливий вимір у розвитку молочного і сільськогосподарського бізнесу є робота з урядом, із Верховною Радою. З багатьма із тих, хто там працює, я особисто знайомий. Тож, гадаю, зможу заручитися підтримкою та хорошим професійним лобі, перш за все, для розвитку молочної промисловості. Вона чомусь останнім часом просто нехтується, хоча в радянські часи була однією з найрозвинутіших галузей (у Білорусі той досвід не занедбали й одержують із того дуже хороший результат). Нам слід інвестувати, на державному рівні відбудовувати цю надважливу галузь промисловості: це і білок, це і кальцій, зрештою – це здоров’я нації. «Волошкове поле» і Первомайський молококонсервний комбінат – ті підприємства, які завжди виробляли продукцію найвищого ґатунку зі справжнього молока. Ми завжди робили ставку на високу якість і рухатимемося в цьому напрямку й надалі.
– Професіоналів не бракує?
– Браку кадрів ми точно не остерігаємося, адже не так багато в Україні стабільних підприємств із достойною зарплатнею та гарними умовами праці. Група компаній «Формула смаку» – це компанія національного рівня з експортом у 30 країн світу. Ми працюємо і розширяємо свій бізнес за межами Кіровоградщини. Докладаємо усіх зусиль, щоб молоді люди з освітою лишались в Україні. У планах – реалізувати низку ініціатив, які мають на меті зламати тенденцію відтоку молоді за кордон. Переконаний, для енергійної людини завжди є ніша, і навіть на падаючому ринку можна знайти шляхи та можливості для розвитку бізнесу.
– Навіть в умовах карантину?
– Так, під час пандемії постраждала частина економіки: скажімо, громадське харчування. Водночас наростили обороти компанії з доставки їжі. Тож, можна перепрофілюватися на онлайндоставки. Треба все проаналізувати і певним чином перерозподілити канали дистрибуції. Люди ж не перестали їсти. А зараз, під час коронакризи, особливо важливо повноцінно харчуватися. На цьому наполягають усі лікарі. Наприклад, відомий педіатр Комаровський радить під час хвороби вживати легкозасвоювану вуглеводну їжу, у тому числі і згущене молоко. Ми можемо посприяти тим, що допомагатимемо співгромадянам із їхнім збалансованим повноцінним харчуванням.
– Андрію Олександровичу, в одному з інтерв’ю для РК  ви говорили, що треба на місцях надавати можливість всіляко розвиватися місцевому бізнесу. Чи все вдалося чинній депутатській каденції зробити в цьому плані?
– Я вважав і вважаю, що кожна місцева влада має зробити все, від неї залежне, щоб місцевий підприємець мав  гарні умови для розвитку. Традиційно наша влада чекає великих інвесторів із-за кордону, для цього проводять великі виставки чи форуми, десь у Києві. Я ж переконаний, що треба шукати ще й місцевого інвестора. Є бізнесмени, готові вкладати кошти у розвиток своїх підприємств, а відтак – і громади. Їм всього лиш треба максимально посприяти в цьому. Не має бути непорозумінь у земельних відносинах, в архітектурних правилах. Поки що нам заважає інертність, бюрократія і корупція. Це неприпустимо. Й добре, що наша каденція, наш склад місцевої влади з цим бореться, але цього недостатньо. Треба робити значно більше. Найголовніше, над питаннями внутрішнього інвестування слід працювати на державному рівні. Для початку – розбудовувати інфраструктуру. Нині через коронавірус я багато подорожую саме Україною. Дуже кидається в очі те, що скільки б у нас не говорили про доцільність розвитку туризму, – саме на всеукраїнському рівні не робиться майже нічого. Хоча найпростіше відбудувати дороги, консультуватися з бізнесом і розбудовувати інфраструктуру: в таких умовах і бізнес буде процвітати. Ще одне: не варто боятися спільних проєктів влади і бізнесу. У нас чимало суперечок, хто і що має будувати-створювати-розвивати. До прикладу, реконструкція Набережної у Кропивницькому. В цей проєкт  треба вкласти десятки мільйонів гривень. Але ж можна залучити інвесторів під комерційні об’єкти. Так працює бізнес у всіх розвинених країнах світу. Там немає скверів чи парків без кав’ярень, магазинів сувенірів, прокату чогось. Жодної проблеми – в залученні інвесторів до облаштування в парках. Це посильна участь бізнесу в розвитку громади. У нашому місті теж було б доцільно практикувати участь у подібних спільних проєктах. Принаймні, я до таких долучався б охоче.
– Тож, дякую за розмову й успіхів вам у всіх бізнеспроєктах.

Світлана Борисова

398 0
НОВИНИ



Найсвіжіші та найголовніші новини за сьогодні на http://www.ukr.net.

Sinoptik.ua - погода в україні та світі.

KINOafisha.ua - всі фільми в кінотеатрах України.

Базар avtosale.ua - місце, де можна купити найкраще авто.