ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦIЯ

Михайло Бєжан про перший рік депутатства, зміну ставлення містян до кіно та новинки у «Порталі»

Михайло Бєжан про перший рік депутатства, зміну ставлення містян до кіно та новинки у «Порталі»

Трохи більше року пройшло з часу виборів депутатів міської ради Кропивницького. За цей час сесійна зала будинку з колонами побачила кілька приголомшливих політичних кордебалетів та перетрубацій «більшостей» і «меншостей». РК поспілкувався з депутатом фракції «УКРОП» Михайлом Бєжаном та поцікавився його оцінкою роботи ради, набутим досвідом, а також планами у бізнесі. Генеральний директор кінотеатру «Портал» розповів, які новинки очікують містян найближчим часом у його закладі. Депутат також поділився власними висновками щодо роботи ради.

Хоч раніше ви не займалися політичною діяльністю, маєте чимало друзів-політиків і, мабуть, коли вперше йшли на вибори, знали політичну кухню області і країни в цілому. Отримавши депутатський мандат, все ж, наскільки змінилося уявлення про політику.

-  Звісно, у місцевій і всеукраїнській політиці орієнтувався, адже завжди цікавився долею нашої країни. Напевне, прийшов час і я вирішив іти в політику, де можу застосувати свій досвід менеджера і керівника. Переконаний, депутат має бути ефективним менеджером. Цього не вистачає сьогодні у міській раді. Я дуже незадоволений, як сьогодні проводяться сесії міської ради. Багато часу втрачено на такі жести, як вручення «подарунків», оголошення популістичних речей, не зовсім зрозумілих запитів, які не приносять жодного результату. У бізнесі люди завжди налаштовані на результат, а у політиці, як для мене стало новинкою нескінченні популістські процеси. Можливо, для депутатів треба проводити тренінги із тайм-менеджменту.

Навіть не маючи досвіду у політиці, не знаючи людей, які працюють у різних управліннях, я вчися співпраці з ними, заносив запити. З перших днів набуття статусу депутата, приділяв багато уваги 101-му мікрорайону, за яким закріплений. До приймальні активно пішли люди, адже тривалий час мікрорайон був обділений увагою міської влади.

Попри все, нам вдалося побігати, попрацювати і досягти певних результатів. Є результати і на цей рік – на окрузі проведуть низку ремонтних робіт. Як для новачка, вважаю, це непоганий досвід і досягнення. 

Розкажіть про успіхи й перепони в роботі комісії з питань торгівлі, транспорту та зв’язку, яку ви вже рік очолюєте.

-  Задоволений, що у тих управліннях, які за профілем діяльності входять до сфери співпраці нашої комісії, змінилося керівництво. Це нові, молоді люди, які по-іншому ставляться до роботи. Було проведено 10 комісій за рік. Вважаю, комісія могла б попрацювати і краще, адже деякі її члени часто не відвідували наші засідання. Чомусь вважається, що комісія з питань торгівлі і транспорту не дуже «цікава». Хоча на сесії міської ради, коли я звітував про результати роботи, цікавості було дуже багато, раніше такої уваги наша комісія не викликала. З усією відповідальністю говорю, що за посаду голови комісії жодним чином не тримаюся, і вважаю, що за результат роботи відповідають усі депутати, які входять до її складу. Якщо є кращі професіонали з досвідом роботи у сфері торгівлі чи транспорту, готовий поступитися цим місцем.

На комісії надавалися пропозиції щодо реалізації роботи муніципального патруля, який проводить рейди точками незаконної торгівлі; щодо проекту «Соціальна картка» (на сьогодні їх випущено 25 тисяч), в рамках якого контролюємо рівень цін тощо. 

Щодо проблем транспорту, ми зустрічалися з перевізниками з приводу впровадження певних новітніх технологій у роботу. Звісно, вони неохоче йдуть на такі кроки. Але думаю, у них немає іншого виходу, ми рухаємося перед, і якщо хочеш працювати, треба вкладатися в інновації. Також наступного тижня проводитимемо комісію, куди запросили перевізників для обговорення питання підвищення тарифу на проїзд. Ми не хочемо, щоб це питання прийняли через виконком, попередньо не обговоривши з депутатами. Плануємо заслухати аргументацію перевізників. До того ж, цього року вперше у міському бюджеті закладено 5 мільйонів гривень на відшкодування за пільгові перевезення й у маршрутках. Наразі для впровадження такого кроку спеціальну Програму готує управління транспорту. Комісія вивчатиме, як ці кошти пропонується розподіляти між перевізниками. Як мені відомо, лише 4 перевізники за показниками своєї діяльності зможуть отримати таке відшкодування.

Як з'явилась ідея виділити міськрадою суттєву фінансову підтримку родинам військовополонених? На сесії озвучувалося, що ви були ініціатором проекту рішення.

-  Я був на прес-конференції у прес-клубі, яку давали родини полонених військових. Виникло бажання якось їм допомогти. Ми зустрілися з дружинами полонених та обговорили нагальні проблеми. Враховуючи досвід наших колег-укропівців з Кривого Рогу, де родинам військовополонених організували надання допомоги з міського бюджету, вирішили піти таким же шляхом. Два місяці тому подав відповідний запит до міськвиконкому, на що отримав відповідь, що розробляється міська програма підтримки родин учасників АТО і моя пропозиція буде врахована. Це питання контролював, зустрічався з керівництвом управлінням соцзахисту, у результаті, питання винесли на сесію і депутати підтримали.

Які тенденції з’явилися протягом останніх років у сфері кінопоказу? Глядач так і продовжує активніше реагувати на масове кіно світового виробництва, чи, все ж таки, попит на український продукт зростає?

-  На жаль, за останній рік в Україні вийшло не так багато власних фільмів. На один з останніх, «Слугу народу», прийшло доволі багато людей. Щодо інших, їх доволі складно поставити до репертуару закладу, якщо вони з’являються. Це пов’язано із тим, що у виробників українського кіно слабкий менеджмент. Контракти на фільми ми укладаємо за півроку вперед. Коли виходить якийсь український проект, їхні менеджери пропонують укласти з ними угоди, даючи термін на розгляд пропозиції один-два тижні. По-перше, у таких умовах це складно зробити. По-друге, попит дуже низький. Хоча, у порівнянні з попередніми роками, якщо взяти брендові фільми та звичайні стрічки, розрив у показниках відвідуваності був значний. Люди ходили лише, наприклад, на «Зоряні війни», а фільми, які навіть і зараз у показі, взагалі не відвідували. Зараз цей розрив зменшився. Тобто культура відвідування кінотеатрів значно зросла.

Які стрічки були найпопулярнішими у «Порталі» минулого року?

-  У лідерах відвідуваності «Секрети домашніх тварин», «Загін самогубців», «Дедпул», «Доктор Стрендж», «Варкрафт», «Фантастичні звірі і де їх шукати».

Коли очікувати показ уже масштабно розрекламованого голлівудського фільму про Голодомор в Україні?

-  Кінотеатр транслюватиме «Гіркі жнива» вже у лютому. У перший тиждень буде 4 сеанси, у другий – 3, в останній – двічі на день.

Які нові сервіси плануєте запускати в кінотеатрі? На черзі, наскільки відомо, онлайн бронювання квитків?

-  Уже з початку січня запрацювала онлайн-система придбання квитків. Попри те, що цю функцію ми не дуже активно рекламували, люди самі заходять на сайт кінотеатру і купують квитки. Це 30% усіх клієнтів. Сервіс дуже простий і зручний у користуванні. Обравши дату і сеанс фільму, на телефон клієнта надходить код, який людина демонструє на ресепшині у кінотеатрі.

Ми періодично оновлюватимемо 3-Д окуляри та плануємо  впровадити їх продаж. Такий досвід уже є в інших містах, людина може придбати свої окуляри та приходити з ними на кіносеанси. Адже багато хто не хоче брати окуляри після когось, наприклад. Хоча, у нас є дві пари окулярів на 300 місць, і ми їх миємо після кожного сеансу.

Щодо новинок, відкрию таємницю. У першій половині цього року готуємо новий проект. На другому поверсі кінотеатру відкриємо «Ігросвіт» і кафе всесвітньовідомої торгової марки. В ігровій зоні розміщуватимуться розважальні автомати, великий лабіринт, різні «стрибали». Скрізь в ігровій будуть встановлені камери, а в кафе – монітори, батьки зможуть в онлайн-режимі наглядати за дітьми. Також вивчається можливість виведення такої функції на телефон для батьків, які підуть на кіносеанс. На третій поверх переїде «Прес-клуб», а також там будуть спортивні розваги, фітнес та ін.

Дякуємо за відповіді.

634 0
НОВИНИ

Найсвіжіші та найголовніші новини за сьогодні на Ukr.net.

Sinoptik.ua - погода в Україні та Світі.

KINOafisha.ua - всі фільми в кінотеатрах України.

Електронна пошта №1- простий та зручний e-mail [email protected]

 



Найсвіжіші та найголовніші новини за сьогодні на http://www.ukr.net.

Sinoptik.ua - погода в україні та світі.

KINOafisha.ua - всі фільми в кінотеатрах України.

Базар avtosale.ua - місце, де можна купити найкраще авто.