ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦIЯ
09.08.2018 | 13:56

Кіровоградщина: чи безпечно оплачувати комунальні послуги онлайн? АУДІО

Кіровоградщина: чи безпечно оплачувати комунальні послуги онлайн? АУДІО

До редакції «Рідного краю» звернувся читач із проблемою. Чоловік протягом півтора року сплачує за комунальні послуги на воду, газ та світло через особисті онлайн-кабінети на відповідних сайтах.  Але нещодавно він зіткнувся з такою проблемою: аби звірити рахунки, необхідно мати на руках роздруковані квитанції. В особистих кабінетах споживача зберігається інформація про всі проплати. Але, коли абонент приходить до установи, – з нього вимагають ще і чеки.

Журналісти РК вирішили разом із заявником перевірити роботу абонентських служб комунальних закладів «Водоканал», «Центрогаз», та «Обленерго» і з`ясувати, як правильно сплачувати за комунальні послуги онлайн.

«Водоканал»

Аби потрапити до абонентського відділу «Водоканалу», спочатку необхідно отримати номер у черзі. Людей доволі багато, тому чекати доводиться довго. В абонентському відділі працює 8 віконець обслуговування. Ціль візиту людей – звірити проплати.

Перша проблема – у багатьох абонентів на руках немає роздрукованих чеків про проплати. Оператор не може перевірити цю інформацію на сайті, аргументуючи тим, що не має до цього доступу.

Друга проблема – внесення показників лічильника. Так, наш читач щомісяця, першого числа, знімає показники та вносить їх у спеціальну графу в особистому кабінеті. Виявляється – і це не правильно. Оператор говорить, що показники необхідно вносити у систему наприкінці місяця, мовляв, внісши дані у перших числах, – "ви їх відправите на поточний місяць". Водночас на сайті комунального закладу чітко вказано, що вносити показники потрібно щомісяця з 1 по 5 число.

Це вже другий візит чоловіка до абонвідділу, тому він приніс роздруківки. Оператор звірила їх за даними лічильника. Це усе, що можна побачити на сайті. Працівник порекомендувала не заносити дані в особистий кабінет, а просто сплачувати за послуги і друкувати чеки.

Більше – в аудиозаписі.


«Центрогаз»

В абонентському відділі працює 16 віконець. У заявника теж попросили роздруківки чеків. Проте оператор змогла перевірити проплату і на сайті. За її словами, все одно необхідно друкувати чеки про платежі. Усе тому, що можливий якийсь збій або ще щось. І наголосила, "якщо ви приходите до відділу, аби перевірити усі проплати, то з дня перевірки до наступної – необхідно зберігати чеки".

Більше – в аудиозаписі.


«Обленерго»

Там працює 12 віконець в абонентському відділі. Сервіс – вражає. Роздруківки не знадобилися. Усі проплати видно в системі установи. На запитання, коли необхідно вносити покази лічильника, оператор відповіла, що у перших числах місяця.

Більше – в аудиозаписі.

Зараз – двадцять перше століття. Людство давно бореться з надмірним споживанням паперу. Для цього вводиться електронний документообіг. І начебто можна не використовувати розрахункові книжки. Але на практиці – навпаки. Безпечніше роздруковувати чеки з проплатою, адже невідомо, знадобляться вони чи ні. 

750 0
НОВИНИ

Найсвіжіші та найголовніші новини за сьогодні на Ukr.net.

Sinoptik.ua - погода в Україні та Світі.

KINOafisha.ua - всі фільми в кінотеатрах України.

Електронна пошта №1- простий та зручний e-mail ім'я@ukr.net.



Найсвіжіші та найголовніші новини за сьогодні на http://www.ukr.net.

Sinoptik.ua - погода в україні та світі.

KINOafisha.ua - всі фільми в кінотеатрах України.

Базар avtosale.ua - місце, де можна купити найкраще авто.