Громадська правозахисна організація «Територія успіху» оприлюднила результати моніторингу ЗМІ на предмет розміщення замовної агітації.
«Ми розпочали моніторинг з серпня, коли ще не всі кандидати заявляли про свої наміри балотуватись, але вже почали вести політичну боротьбу. У цей період близько 20% усього інформаційного простору складала політична реклама. Інформація у ЗМІ в цей період знаходилась у так званій «сірій зоні», коли заголовок був подієвий, проте у тексті було згадування про того чи іншого політика, повідомлення агітаційного характеру», - зазначила Олена Горобець, прес-сектерат ГО «Територія успіху».
Проте у правозахисній організації відзначають позитивну тенденцію – відсутність масового «чорного піару».
«Більшість кіровоградських видань, які цінують свою репутацію, не ризикнули друкувати відверту «чорнуху». Очевидно кіровоградські журналісти навчились берегти свою репутацію. Проте були спецвипуски з «чорною» агітацією. Однак його розповсюджували «ЗМІ-одноденки», або інформаційні ресурси, які активізувались лише у передвиборчий період», - повідомила Олена Горобець.
У серпні обсяг немаркованої «джинси» складав 20% , з яких 12% з ознаками «чорного піару» і лише 3%, які містили пряму агітацію.
У вересні кількість «джинси» зросла до 35%. А у місяць виборів становив майже 45%.
Найсвіжіші та найголовніші новини за сьогодні на Ukr.net.
Sinoptik.ua - погода в Україні та Світі.
KINOafisha.ua - всі фільми в кінотеатрах України.
вологість:
тиск:
вітер:
Найсвіжіші та найголовніші новини за сьогодні на http://www.ukr.net.
Sinoptik.ua - погода в україні та світі.
KINOafisha.ua - всі фільми в кінотеатрах України.