ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦIЯ
15.11.2015 | 11:00

Як «джинсували» кіровоградські ЗМІ у період виборів

Як «джинсували» кіровоградські ЗМІ у період виборів

Громадська правозахисна організація «Територія успіху» оприлюднила результати моніторингу ЗМІ на предмет розміщення замовної агітації.

«Ми розпочали моніторинг з серпня, коли ще не всі кандидати заявляли про свої наміри балотуватись, але вже почали вести політичну боротьбу. У цей період близько 20% усього інформаційного простору складала політична реклама. Інформація у ЗМІ в цей період знаходилась у так званій «сірій зоні», коли заголовок був подієвий, проте у тексті було згадування про того чи іншого політика, повідомлення агітаційного характеру», - зазначила Олена Горобець, прес-сектерат ГО «Територія успіху».

Проте у правозахисній організації відзначають позитивну тенденцію – відсутність масового «чорного піару».

«Більшість кіровоградських видань, які цінують свою репутацію, не ризикнули друкувати відверту «чорнуху». Очевидно кіровоградські журналісти навчились берегти свою репутацію. Проте були спецвипуски з «чорною» агітацією. Однак його розповсюджували «ЗМІ-одноденки», або інформаційні ресурси, які активізувались лише у передвиборчий період», - повідомила Олена Горобець.

У серпні обсяг немаркованої «джинси» складав 20% , з яких 12% з ознаками «чорного піару» і лише 3%, які містили пряму агітацію.

У вересні кількість «джинси» зросла до 35%. А у місяць виборів становив майже 45%. 


464 0
НОВИНИ

Найсвіжіші та найголовніші новини за сьогодні на Ukr.net.

Sinoptik.ua - погода в Україні та Світі.

KINOafisha.ua - всі фільми в кінотеатрах України.

Електронна пошта №1- простий та зручний e-mail ім'я@ukr.net.



Найсвіжіші та найголовніші новини за сьогодні на http://www.ukr.net.

Sinoptik.ua - погода в україні та світі.

KINOafisha.ua - всі фільми в кінотеатрах України.

Базар avtosale.ua - місце, де можна купити найкраще авто.